poniedziałek, 20 lutego 2023

Urodziny Donji 1 5 lat ! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🎈🎈🎈🎈🎈🍀🍀🍀🍀🍀🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😘

 

❤️❤️❤️💕💕💝💝💝💝💝💞💞💞💕💕Dzisiaj sa urodziny mojej Donji 15 lat , ktora jest ze mna / z nami od pierwszych jej dni. Kocham Donje jak swoje dziecko , wszystko dla niej i przy niej , jest moim becennym skarbem na swiecie , jest moim zyciem, powietrzem, najwieksza i najwierniejsza przyjaciolka na swiecie , nikt i nic jej nie doruwnuje , kocha mnie swoja pieskowa miloscia tez bardzo jak ja i nie patrzy na nic w zamian tylko milosc jaka daje jej w kazdej chwili i zawsze , opieke ktora jest moja radoscia, duzo by pisac ale jedno slowo , to co czuje i czujemy do siebie , nie da sie opisac KOCHAMY SIE NAJSZCZERZEJ NASZYMI SERDUSZKAMI ! , blagam los zebysmy obie byly zawsze dlugo , pisze ze szczerego serca , Donju zyj mi / i nam / jeszcze mnostwo lat , tego ci zycze i zdrowka , jestes dla mnie wszystkim !!! 🥰😘🥰❤️❤️🍀🍀🍀🍀🍀❤️❤️❤️❤️❤️
❤️❤️❤️💕💕💝💝💝💝💝💞💞💞💕💕
Donju ,
” Dziękuję, że jesteś blisko.
Za serce, co niesiesz w pysku!
Za lekką mala mordkę i łapki obie!
I za kolory świata – co nosisz w sobie!
Dziękuję, że każdej nocy
ogrzewasz mnie snem spokojnym,
























Za Twe spojrzenia dziękuję i najwierniejsze oczy na Swiecie !
Dziękuję, że jesteś i że zawsze czekasz!
Za uśmiech dziękuję i miłość!
I za nadzieję w przyszłość!
Dziękuję, że we mnie nie wątpisz,
Mój Pieseczku , Moje Zycie, Moj skarbie bezcenny ! Kocham Cie !!!❤️❤️❤️
❤️❤️❤️💕💕💝💝💝💝💝💞💞💞💕💕 Today is the birthday of my Donja 15 years old, who has been with me / with us from her first days. I love Donja like my child, everything for her and with her, she is my precious treasure in the world, she is my life, air, the greatest and most faithful friend in the world, no one and nothing compares to her, I i love with my doggy love so much and she doesn't look for anything in return just the love i give her anytime and always the care that is my joy there is a lot to write just one word what i feel and feel for each other cannot be described WE LOVE THEM MOST SINCERELY! I beg fate that we both will always be tall, I write from the heart, Donju, live me many more years, I wish you all the best and health, you are everything to me!!! 🥰😘🥰❤️❤️🍀🍀🍀🍀🍀❤️❤️❤️❤️❤️
Donja ,
"Thank you for being close.
For the heart, what you carry in your mouth!
For a light little face and both paws!
And for the colors of the world - what do you carry inside you!
Thank you every night
you warm me with a peaceful sleep,
Thank you for your looks and the most faithful eyes in the world!
Thank you for being you and always waiting!
Thank you for the smile and love!
And for hope in the future!
Thank you for not doubting me
My Doggie, My Life, My Priceless Treasure! I love you!!!❤️❤️❤️
Happy Birthday Donja !!!❤️❤️❤️❤️❤️

Łączna liczba wyświetleń

Archiwum bloga

geomap


free web counter

I N F O R M AT I O N !

All texts and images of the works on this site are my sole property. Please do not download or do not publish without my knowledge or consent, if you are interested in any of my work, just write me an email: Thanks