czwartek, 20 lutego 2020

Happy Birthday Donja !






H A P P Y B I R T H D A Y Donja ! !!❤️❤️❤️
Naukochansza Doniu , moj skarbie Bezcenny ! w dniu Twoich 12 urodzin , zycze ci jeszcze mnostwo lat ze mna , bo jestes dla mnie Wszystkim na Tym Swiecie , dom w ktorym jestes jest Najszczesliwszym domem jaki mam ! jestes czlonkiem rodziny , moim skarbem bezcennim, ❤️❤️❤️,”
Dziękuję, że jesteś blisko
mnie zawsze Doniu .
Za serce, co niesiesz w pyszczku !
Za lekki pyszczus i łapki obie!
I za kolory świata – co nosisz w sobie !
Dziękuję, że każdej nocy
ogrzewasz mnie snem spokojnym,
Za Twe spojrzenia dziękuję i najwierniejsze oczy Swiata !
Dziękuję, że jesteś i że zawsze czekasz !
Za uśmiech dziękuję i miłość !
I za nadzieję w przyszłość!
Dziękuję, że we mnie nie wątpisz,
nigdy nie musisz
bo jestem twoia na zawsze !
Mój Pieseczku , Moj skarbie bezcenny Donju !!!
Kocham cie na zawsze !❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
Happy Birthday Donja ! LOVE !❤️❤️❤️


Łączna liczba wyświetleń

Archiwum bloga

geomap


free web counter

I N F O R M AT I O N !

All texts and images of the works on this site are my sole property. Please do not download or do not publish without my knowledge or consent, if you are interested in any of my work, just write me an email: Thanks