poniedziałek, 20 lutego 2017

HAPPY BIRTHDAY my DONJA !

Moja Najwierniejsza, Najukochansza na tym trudnym Swiecie i ,Zawsze bedaca przy mnie prawie w kazdej sytuacji zyciowej , moja suczka Donja , ma dzis urodziny 9 lat ! Badz ze mna , nami jeszcze bardzo , bardzo dlugo Skarbie , musisz ! , bo ja tak mocno kocham cie , potrzebuje , i wiem ze ty rowniez tak samo kochasz mnie bezinteresownie i b. wiernie ,co czyni mnie , nas Najszczesliwsze na swiecie , jak zwykle dostejesz odemnie mnostwo ciepla, i przytulen, kocham swojego pieska - suczke Maltanczyk - Donje ♥♥♥ ! i zycze jej zawsze zdrowych i wspanialych dni ! To moje sloneczko !♥ 100 lat Donju !
Happy Birthday Donja !♥







Łączna liczba wyświetleń

Archiwum bloga

geomap


free web counter

I N F O R M AT I O N !

All texts and images of the works on this site are my sole property. Please do not download or do not publish without my knowledge or consent, if you are interested in any of my work, just write me an email: Thanks