środa, 28 lutego 2024

Urodziny mojego Skarba wnusia Roan - Roanek - 3 latka 💖💘💞💝💖

"W dniu Twoich urodzin, chcę Ci powiedzieć, jak bardzo jesteś dla mnie ważny. Jesteś moim - naszym małym skarbem, naszą radością i naszym największym szczęściem. Wesołych Urodzin Roanku, i badz zawsze Zdrowy ! ❤🥰😘🍀🥳🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉 ,Kochany Wnusiu Roan , żyj sto lat w radości, niech Ci nigdy nie braknie miłości. Mój Wnusiu Kochany w Twoje urodziny, przyjmujesz życzenia od przyjaciół i rodziny.❤ W dniu Twoich urodzin, chciałbym Ci jeszcze podarować najpiękniejszą gwiazdę z nieba, najjaśniejsze słońce i najkolorowszą tęczę. Ale ponieważ nie mogę, daję Ci to, co mam - moje najserdeczniejsze życzenia urodzinowe , kochajace cie babcine serce ! Cudownego dnia zycze .❤ Gratulacje rodzicom z cudownego synka i zeby twoje zycie zawsze bylo z nimi ! Wiebe i Nynke .❤ Gefeliciteerd wnusiu 3 latka , hura ......!🍀🥳❤🥳😘😘❤🥳😘 🥳🥳🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎂❤❤❤❤❤ Kocham Cie ! ❤

Łączna liczba wyświetleń

Archiwum bloga

geomap


free web counter

I N F O R M AT I O N !

All texts and images of the works on this site are my sole property. Please do not download or do not publish without my knowledge or consent, if you are interested in any of my work, just write me an email: Thanks